Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook
Social Me workshop 12
Официален сайт: socialme.org/workshop12/
Дата на провеждане: 29.05.2015г. 08:30ч.
Адрес на събитието: бул. Драган Цанков №36, СТЦ-Интерпред

На 29 май в София ще се проведе 12-то издание на SocialMe Workshop.

 

Лектори отново ще бъдат едни от най-успешните експерти в България, а именно:

 

Водещи и тематика:

 

 

 
Ален Попович е маркетинг мениджър на Social Me. Фирмата предлага практични и работещи решения за фирмите, които искат да популяризират дейността си онлайн, да привлекат бързо голям брой потребители към страниците си и да спечелят вниманието на по-голяма част от аудиторията чрез една от най-големите социални мрежи в света – Facebook. Ален Попович прави успешни Facebook кампании за едни от най-големите фирми и марки на българския пазар - Ариана, Jameson, Super–Max, Технополис, Nikon, Активиа, Фондацията на Димитър Бербатов, Chivas Regal, Chupa Chups X-Factor, Nestle, Societe Generale Expressbank и много други.
Теми:

Управление на бранд и фирмена фейсбук страницa:
• Скритият потенциал на Инстаграм за бизнес и какво трябва да знаем за него;
• Изграждане на положителна онлайн репутация чрез социалните медии и как да се възползвате от тях за привличане на потенциални клиенти;
• Как да комуникираме успешно с феновете си - kазуси и примери от практиката.

 

Иво Илиев - Иво Илиев е основател на дигитални агенции Interactive Age и METAMARK. Повече от 12 години практикува в сферата на дигиталния маркетинг по регионални и международни проекти и кампании. Със своя екип е работил по кампании на брандове като Ford, NOKIA, Райфайзенбанк, Lenovo, Magniflex, NIVEA, Eucerin, Canyon, Prestigio, Gymboree, Clinique и др. Споделя част от своята практика в блога си www.ivosiliev.com, също и като лектор и ментор в някой от най-популярните обучителни събития у нас, сред които и организираните от него обучителни програми PresenTHINK.

Теми:

Facebook кампании и промоции:
• Основните елементи на успешната промоция;
• Facebook промоциите като ефективна част от дигиталната кампания;
• Предизвикване на мълва чрез Facebook промоциите;
• Примери и практически казуси за успешни facebook кампании.

 

 





Инж. Стефан Чорбанов MBA основава Stenik през 2004 г., като последователно заема позициите като дизайнер, разработчик, PM и консултант. Със своите съдружници налага Stenik като водеща уеб агенция за разработка на интернет магазини. В 10 годишния си "e-commerce" опит, Стефан е работил за клиенти като Фантастико, Хиполенд, CarpetMAX, Кокетна, Пакостник, Денси и десетки други. От 4 години, като хоби, развива свои собствени онлайн магазини, което го прави специалист не само от страната на разработчика, а и от страната на търговеца – комбинация от опит, който малцина го притежават.

Димитър Димитров - присъединява се като съдружник в Stenik през 2006 г., като от тогава до днес отговаря за печеленето на нови клиенти за компанията. Опитът, който придобива със сключените си договори за над 300 уеб сайта и срещите си със стотици други клиенти, му дава самочувствието да се нарече уеб консултант. Участвал е в консултирането и разработката на редица големи уеб сайтове и онлайн магазини за клиенти от ранга на МЕТРО, Евромаркет, Тексимбанк, HDI и др. Силата на Димитър е консултирането на клиенти за интеграция на онлайн магазини с различни ERP системи и складови софтуери, а неговата страст са онлайн магазините за дрехи, фитнес и хранителни добавки.

Теми:

От какво зависи успехът в онлайн търговията?
• Нови тенденции и актуални новини в онлайн търговията за 2015 г.; 
• Как да използваме социалните медии за генериране на повече продажби;
• Съвети и препоръки за електронни магазини; 
• Работещи примери от водещи е-магазини.

 

Огнян Младенов 
- основател и собственик на SEOM.bg, интернет маркетинг агенция, предлагаща професионални SEO услуги, курсове, фирмени обучения и консултации. Негови клиенти са голяма част от успешните сайтове на големи брандове. Огнян Младенов е един от организаторите на SEO конференция в България и водещ лектор на много от големите събития на IT бранша в България.
Теми:

Актуални тенденции в социалните мрежи и фактори, свързани със SEO оптимизацията:
• Какви социални фактори се гледат основно от търсачките в социалните мрежи?
• Как да създаваме и използваме публикации и статуси за SEO цели;
• Какво общо имат Фейсбук и другите методи за реклама като SEO?
• Актуални работещи техники за SEO. Нови тенденции за 2015 г.

 

Сандра Алексиева -
собственик на един от най-популярни кулинарни сайтове в България – 1001 рецепти с фен база над 300 000 души в социалната мрежа и над 50 000 регистрирани в уебсайта потребители. Експерт в областта на Public Relations, дигитален маркетинг и продажби. Сандра Алексиева е и част от екипа на Social Me от 4 години, като отговаря за създаването на дългосрочни креативни концепции за развитието на различни брандове в социалните мрежи и продажбата на услугите на Social Me.
Теми:

Кой и защо ни купува?
• Психология на бързооборотните стоки;
• Комуникация на бранда с краен клиент;
• Примери на успешни кампании.

Дискусионен панел:


Модератори:
Ален Попович и Иво Илиев
Борил Богоев
Борис Луканов

Програма:

08.30 - 09.30 ч.   Регистрация на участниците
09.30 - 10.30 ч.   Иво Илиев
10.30 - 11.00 ч.   Кафе пауза и нетуъркинг
11.00 - 12.00 ч.   Ален Попович
12.00 - 13.00 ч.   Обедна почивка
13.00 - 14.00 ч.   Огнян Младенов
14.00 - 14.10 ч.   Кратка почивка
14.10 - 15.10 ч.   Стефан Чорбанов и Димитър Димитров
15.10 - 15.30 ч.   Кафе пауза
15.30 - 16.30 ч.   Сандра Алексиева
16.35 - 17.30 ч.   ДИСКУСИОНЕН ПАНЕЛ
Покани приятели!
Материали за събитието
Коментари

Карта с адреса на провеждане

Събитието в социалните мрежи