Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook
Управление на проекти - Preparation for Succes
Официален сайт: projecta.bg
Дата на провеждане: 24.06.2013г. 09:00ч.
Адрес на събитието: Интерпред СТЦ София

 

За деветдесети път организираме най-популярния семинар по управление на проекти в България – вече с обновена по-подробна програма!

Управление на проекти - Preparation for Success по лиценз на TenStep Inc., САЩ
По-голяма част от работата, която извършвате, може да бъде организирана като проект. Способността успешно да се дефинира и управлява проект от нещо необичайно доскоро, днес се превръща в ключово умение за много организации. Да се управлява проект не е лесно и много хора не притежават естествени умения да управляват проекти. За щастие, уменията свързани с дефинирането и управлението на проекти могат да бъдат придобити чрез обучение. Разбирането и практикуването на концепциите, разглеждани на семинара, увеличава вероятността за успех на вашите проекти.

TenStep е водеща фирма в областта на обучението по управление на проекти. Президентът на TenStep Inc., Том Мокал, е носител на престижната награда за 2005 г. на Института за управление на проекти (Project Management Institute) - САЩ, за създаването и популяризирането на продукта TenStep Project Management Process, който е допринесъл значително за „подобряване на глобалното разбиране на управлението на проекти, цикъла на проекта и управлението на хора”.

Предварителни изисквания: няма

Цели
В края на семинара, участниците ще бъдат в състояние да:

  • Разбират ползата от прилагането на подходящ процес за управление на проекти
  • Дефинират различните аспекти на проекта
  • Създават и поддържат подходящ план за изпълнение на проекта
  • Управляват времето и разходите на проекта
  • Идентифицират и управляват проблемите на проекта
  • Идентифицират и управляват качеството на проекта

    Участници
  • Ръководители на проекти и членове на екипи, които управляват или работят по проекти
  • Мениджъри, които ръководят ръководители на проекти и наблюдават изпълнението на проекти
  • Клиенти, потребители и всички заинтересовани лица, които участват в проекти

    Съдържание
    ПЪРВИ ДЕН
    Предварителна оценка
    Основни концепции в управлението на проекти
    • Характеристики на проекта
    • Основни роли в проекта
    • Отговорности на ръководителя на проекта по отношение на процесите и екипа
    • Защо да използваме методология за управление на проекти
    • Модел на зрелост на възможностите за управление на проекти (CMM)
    • Големи проекти и програми
    • Казус 1: Структуриране на работата в един или повече проекти
    • Основни елементи и процеси на управлението на проекти
    Дефиниране на работата
    • Компоненти на дефинирането на проект
    • Обхват
    • Оценки на високо равнище
    • Допускания и рискове
    • Упражнение: Допускания или рискове
    • Подход на проекта
    • Организация на проекта
    • Упражнение: типични роли в проекта
    • Дефиниция на проекта (проектен документ)
    • Казус 2: Дефиниране на проект
    Създаване на работен план (може да продължи през втория ден)
    • Преглед на изходната информация
    • Създаване на Структура на работата
    • Казус 3: Изготвяне на Структура на работата
    • Оценка на усилията (обема на работата)
    • Казус 4: Оценка
    • Изготвяне на мрежови график
    • Определяне на ресурси
    • Оценка на продължителността и разходите
    • „Настройка” на плана и добавяне на ключови събития

    ВТОРИ ДЕН
    • Управление на работния план
    • Общи процеси
    • Сигнали за проблеми с продължителността
    • Да върнем проекта обратно в график
    • Сигнали за проблеми с бюджета
    • Да върнем проекта в рамките на бюджета
    • Сигнали за проблеми с човекодните
    • Техники за управление на работния план – толеранси, придобита стойност, критична верига
    • Казус 5: Проблеми с графика и бюджета
    Управление на проблемите
    • Техники за анализ на проблемите
    • Варианти за решаване на проблемите
    • Форма за поставяне на проблеми
    • Регистър на проблемите
    Управление на риска
    • Характеристики на риска
    • Идентифициране на рисковете
    • Количествен и качествен анализ на рисковете
    • Реагиране на рисковете
    • Контрол на риска
    • Инструменти за управление на рисковете
    • Упражнение – идентифициране на рискове
    • Казус 6: План за управление на риска
    Оценка в края на семинара

    Семинарът включва упражнения и работа по казус от 6 части, който се разработва в процеса на обучението.

    Продължителност: два дни, от 9:00 до 17:00 ч.

    Такса за участие: 480 лв. (без ДДС)
    Такса за участие при регистрация до 29.05.2013: 380 лв. (без ДДС)

    В цената са включени учебни материали, форми за управление на проекти, обяди, кафе-паузи, сертификат.
Покани приятели!
Материали за събитието
Коментари

Карта с адреса на провеждане