Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook
Как да измерим стойността на марката?
Официален сайт: www.powerbrand.bg/seminars
Дата на провеждане: 10.06.2013г. 09:00ч.
Адрес на събитието: Новотел София, 1784 София, бул. „Цариградско шосе” 115 Н
Маркетинг семинар от Interbrand за първи път в България

Знаете ли, че имате по-малко от 24 часа, в които може да се регистрирате с10% отстъпка от стандартната такса за участие в маркетинг семинара "Как да измерим стойността на марката?", воден от Майкъл Питиг от Interbrand. Специалната отстъпкае валидна от 00:00 на 04.06 до 00:00 на 05.06.с код PB0310DIS.


Знаете ли каква е стойността на вашата марка? Защо ви е необходимо това?


Изграждане на силна марка е крайната цел на всеки бизнес. Силната марка създава мотив за покупка на потребителяи го прави по-лоялен. Kомпаниите със силни марки привличат и задържат качествени служители.  Силният бранд създава търсене и по този начин увеличава печалбaтa на компанията. Компаниите със силни брандове създават икономическа стойност, чрез постигане на по-висока възвращаемост, голям ръст и минимализиране на пазарния риск.


В този  семинар ще се запознаете с методологията за оценяване на марките насветовно признатата консултантска фирма в областта на създаване и оценка на  марки -  INTERBRAND.

Методологията най-общо включва: анализ на марката, който обяснява поведението на потребителя, за да стигне до покупка; влиянието на марката върху генерирането  на търсене;  силата на марката измерва възможността да  поддържа постоянно търсене, чрез създаване на лоялни клиенти и намаляване на риска.

 
Целта: На финала на този семинар вие ще разберете как да обедините всичко това във финансов модел, който мери до каква степен марката може да създаде икономическа стойност за своя собственик.

 Какво ще научите от този семинар?

  • Защо и кога се налага да знаем стойността на марката?
  • Как може да направим оценка на марката?
  • Как оценяваме силата на една марка? Кои са факторите, които влияят върху това?
  • Каква е методологията на Interbrand?
  • Управление и развитие на марката
  • Лицензиране на марки.
  • Разширения на марки.
  • Добри практики и как да ги прилагаме.
  • Сфери на приложения: Brand Performance Management, Brand Playbook, Licensing, Brand Extensions и др.


         При какви случаи трябва да знаете стойността на марката?


  •  1.  При финансови операции -сливания, придобивания на дялове; лицензиране на марки (при дефиниране на лицензионни такси за използване на марки).

    2.    При управлението на марките:

    ·      когато се налагат сериозни промени в структурата и архитектурата на марката;

    ·       при репозициониране или разширяване на портфолиото от марки, в случаи, когато се налагат значителни промени в стратегията на марката, които включват сериозни инвестиции и очаквания за възвращаемост, както и предполагат голяма доза несигурност в процеса.

    3.    При взимане на решения за ко-брендиране.

    4.    Инвестиране в нова марка/закупуване на съществуваща.

    5.    Лансиране на нова марка на пазара и др.

  •  

    Този семинар ще ви накара да мислите и поставите всичко в една обобщена система, която включва пазара,марката, конкуренцията и финансовите резултати. Марките са едни от малкото бизнес придобивки, които могат да ви донесат дългосрочна възвращаемост. Фирмите, които управляват повече от една марка използват оценката на марките, за да рефокусират бизнеса върху дадени брандове, да мотивират екипите си, да създадат икономическа основа за различни решения, свързани с промянана на брандовете и инвестиции в тях.

 Целева аудитория:


        Маркетолози и финансисти. 

        Екипи, които управляват повече от една марка.

        Компании, на които им предстоят сливания, продажби или  

        придобивания.

          Финансови, маркетинг и бизнес консултанти.


Защо се доверихме на популярен експерт от агенция Interbrand?

Interbrand е най-голямата глобална консултантска марка в областта на създаване и управление на марки с близо 40 офиса в 27 страни в цял свят.

Interbrand създава и управлява стойността на марката като я превръща в един от най-ценните стопански активи.

Interbrand определя всяка година 100-те най-стойностни търговски марки в света в класацията “Best Global Brands”.

Interbrand обединява елитен човешки потенциал от проницателни мислители, аналитични умове и хора с неизчерпаем творчески заряд.

Interbrand поставя нейно величество МАРКАТА в центъра на бизнес целите.

Клиентите, които се довериха на Майкъл Питиг:

Стратегическото му мислене и опит допринасят в голяма степен за успехите на марки като BMW, VW, Hugo Boss, MINI, Roche, EDF, Evonik, Deutsche Telekom, Salewa и други.


Такса за единична ранна регистрация до 31.05.2013 г.: 280 лв. без ДДС

Такса за групова регистрация: над 2 участника от компания - 5 % отстъпка

Такса за участници в предишни семинари, организирани от Power Brand: 249.90 лв. без ДДС, с промо код за отстъпка, който може да получите, когато се свържете с нас.

Стандартна такса за регистрация: 350 лв. без ДДС

 

Покани приятели!
Коментари

Карта с адреса на провеждане

регистрация за:
SUPERлятна академия 2017 ↴

⇝   30 юни ⦿