Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook
A One-day Brand Strategy Workshop
Официален сайт: www.powerbrand.bg/seminars
Дата на провеждане: 16.04.2013г. 08:30ч.
Адрес на събитието: бул. „Цариградско шосе” 147, ИЕЦ

МАРТИ НОЙМАЕР, СВЕТОВЕН ЕКСПЕРТ В СЪЗДАВАНЕТО НА УСПЕШНИ БРАНДОВЕ, АВТОР НА THE BRAND GAB и ZAG


Практически маркетинг семинар:

"Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество".

Вие може да го направите заедно с Марти Ноймаер, световен експерт в областта на брандинга.

Искате ли да присъствате на един вълнуващ практически маркетинг семинар, който ще ви научи как да приложите по ефективен начин петте стъпки за изграждане на успешна марка…

Вие сте собственик на среден и голям бизнес, изпълнителен директор и предприемач, маркетинг директор, специалист в областта на разработването на стратегии, мениджър PR и маркетинг комуникации, продуктов дизайнер, творчески директор или PR специалист…

Марти Ноймаер, пристига за първи път в България по покана на консултантска фирма "Пауър Бранд", за да ви покаже как да скъсите разстоянието между бизнес стратегията и творчеството, в интерактивен формат чрез решаване на казуси.

Марти Ноймаер е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”.

"Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество".

Всички отговори на въпроса се крият в динамичните презентации и интерактивните упражнения, които ще се случат по време на семинара по брандинг. Марти Ноймаер ще ви научи на десетки доказани принципи, които незабавно може да приложите в бизнес ежедневието си.

Клиентите, които се довериха на Марти Ноймаер:

Марти Ноймаер участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния, както и правителствата на Чили и Мексико.

Mестата за присъствие на семинара са ограничени и при достигане на максимален брой участници регистрациите ще бъдат прекратeни, защото формата „уъркшоп” изисква индивидуална работа на лектора по групи.

Вижте какво ще пропуснете, ако не посетите този семинар:

Новата дефиниция на марката.
Защо доверието е основата на модерната търговия?
Какво дава на марките тяхната стойност?
Ролята на мисията, визията и целите на компанията при създаването на марки.
Как да позиционирате марката така, че да сте пред конкурентите ни?
Как да промените статуквото на пазара като "мислите неправилно"?
Как да скъсите дистанцията между стратегията и творчеството?
Как да постигнете удовлетвореност на клиента, когато той се "сблъсква" с марката?
Как да създадете фокусирано послание на марката?
Как да бъдете забелязани в пренаситеното пазарно пространство?

Искате да увеличите ефективността на вашата марка, нали…?

Заповядайте, за да се регистрирате за участие в семинара, тук: http://www.powerbrand.bg/seminars/

Трима от участниците в уъркшопа ще получат книгата ZAG” с лично послание от Марти Ноймаер в деня на семинара. 

Регистрацията в „A One-day Brand Strategy Workshop” ви дава шанс да спечелите годишен абонамент от списание „Мениджър”. Марти Ноймаер ще изтегли лично имената на печелившите участници в деня преди събитието. Късметлиите ще бъдат обявени на 16/04/2013 по време на семинара.

Покани приятели!
Коментари

Карта с адреса на провеждане