Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Is Omni-Channel Differ from Multi-Channel Marketin

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 2

Omnichannel marketing is often mystified as multichannel marketing, though they’re separate strategies. Let us discuss how these two channels differ from each other.

Слайд 3

What is omnichannel marketing? Omnichannel marketing revolves around the developing of a holistic view of customers experience regardless of the channel. This is based on the beliefs that most customers navigate between various touch points to make a single purchase. Businesses that use omnichannel marketing is engaging in multiple channels to relate with their customers through consistent and seamlessly integrated campaigns. It recognizes customer’s needed to explore different channels and places in the center of the strategy. Omnichannel strategy assumes that the immense mainstream of consumers will use multiple channels to engage with a single brand to make a purchasing decision. With all information available from the tip of our fingers, customers are more informed than ever and are much more scrupulous in doing their due diligence before committing to a purchase.

Слайд 4

What is multi-channel marketing? Multichannel marketing seeks to maximize the performance of each channel and engage customers across multiple touch points. Multichannel marketing strategy is based on the assumption that customers have their preferred ways of interacting with a business. Those companies that use multichannel like social media or physical store to interact with customers. Some of them find a physical store as the most convenient way of shopping while others find online purchase much convenient at the comfort of their homes. Both businesses and customer’s preference may change depending on various factors. It is a more traditional interpretation of utilizing multiple sales opportunities to reach different types of audiences.

Слайд 5

It also assumes that different types of customers are likely to shop for different channels and business should expand the number of selling channels to touch all different segments. Creating consistent

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Georgia Ke Добавил:  Georgia Ke

Дата:  29.09.2016 22:33 Видян:  457

Свален:  0 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Бизнес

Eтикети: 

Лиценз: 

Препоръчани