Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Facebook ads - Фейсбук реклама

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

facebook ads
ИВО ИЛИЕВ

Слайд 2

www.interactage.com

Слайд 3

нова структура

в организацията на рекламите

http://bit.ly/1j279Yp

Слайд 4

Facebook Ads
Рекламни формати

Същото като Boost на постове, но с по-широки опции за таргетиране.

Слайд 5

Facebook Ads
Рекламни формати • Post Engagement • Особености

PAGE POST ENGAGEMENT може да унищожи органичното достигане и взаимодействия! Използвайте го внимателно и умерено!
Не забравяйте! Facebook ще ви таксува за всяко взаимодействие (харесване, коментиране и пр.) на поста, направено от потребители до 24 часа след като са видяли рекламата ви! Също така ще плащате за всеки човек, който е взаимодействал с поста до 28 дни след като е кликнал на рекламата ви! Освен това, ако пуснете пост днес и го промотирате утре, Facebook ще го покаже и на хората от днес, за което ще платите.

Слайд 6

Facebook Ads
Рекламни формати

ЦЕЛ: Увеличение на броя фенове ЗАДАЧА: Изграждане на бранд във Фейсбук ПОДХОДЯЩИ ЗА: • Нови страници • Тясно таргетиране • Достигане на нов таргет

Слайд 7

Facebook Ads
Рекламни формати • Page Like Ads • Особености

PAGE LIKE ADS не бива да се тълкуват като „купуване на фенове“ – това гарантирано ще Ви донесе само разходи!
Ползвайте ги разумно и при възможно най-тясно таргетиране! Не забравяйте! Facebook ще ви таксува за всяко харесване, направено от потребители до 24 часа след като са видяли рекламата ви! Също така ще плащате за всеки човек, който е станал фен до 28 дни след като е кликнал на рекламата ви!

Слайд 8

Facebook Ads
Рекламни формати

ЦЕЛ: Повече посещения в уеб сайт или целева страница ЗАДАЧА: Повече продажби или други конверсии ПОДХОДЯЩИ ЗА: • Промоции на продукти в landing pages или микросайтове • Анонсиране на сайт чрез фен страницата • Повече трафик

Слайд 9

Facebook Ads
Рекламни формати

ЦЕЛ: Повече конверсии за сайта ЗАДАЧА: Насочване на посетителя към определено действие в уеб сайта (action) ПОДХОДЯЩИ ЗА: • Постигане на повече регистрации, абонаменти, продажби или други потребителски активности
Изисква преди това да имате conversion pixel

Слайд 10

Facebook

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Иво Илиев Добавил:  Иво Илиев

Специалист дигитален маркетинг и комуникации в InteractAGE

Дата:  25.03.2014 12:34 Видян:  2146

Свален:  39 Рейтинг:  5 от 3 гласа

Категория:  Ноу-хау

Eтикети:  , , , , ,

Лиценз: 

регистрация за:
SUPERлятна академия 2017 ↴

⇝   30 юни ⦿