Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

SEO с нулев бюджет - Станислав Димитров

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

Накратко за мен
• SEO/PPC от 2005 • AdWords/Analytic Qualified Individual • 1 от 3 Google Certified Trainers в България • Сътрудник за SEO фактори @Moz http://moz.com/search-ranking-factors/contributors

Слайд 2

Google >>> SEO

Слайд 3

Предимства на SEO

Вече ангажирани потребители

От полза за Google и потребителя

Брандиране и конверсии

Ценово ефикасно

Изчислим ROI

Дългосрочна стратегия

Слайд 4

Недостатъци на SEO

Силно конкурентно

Black hat техники

Непрестанни промени от Google

Изисква ресурси

(not provided)

Отнема време за резултати

Слайд 5

Running >>> SEO

Слайд 6

Как Google класира страници
• ключови термини/тематика • семантичен анализ/качество на съдържанието • потребителско поведение (CTR/bounce/browse rate) • препратки от други (авторитетни/релевантни) сайтове • авторитет на домейна • споменавания на бранда (позитивни/негативни) • социални сигнали (постове, споделяния, +1/likes) • бранд сигнали и асоциации • време на зареждане

Слайд 7

Как Google класира страници
• разнообразие на резултатите – Query Deserves Diversity (QDD)

оптимизация на снимки/видео/снипети

Слайд 8

Как Google класира страници
• свежо съдържание (новини) – Query Deserves Freshness (QDF)

Важно за новинарски сайтове

Слайд 9

Как Google класира страници
• локация на търсене/намерение

Резултатите се променят динамично

Слайд 14

Избор на бранд
• най-трудната част за всеки бизнес • релевантно със сферата на дейност • кратко и уникално • лесно за произнасяне • лесно за запомняне • преводимо на други езици • внимателно с абревиатурите (OMG, FTW, ROFL) • с мисъл за лого на бранда • възможност за запазване на марката • свободен домейн • свободни профили в социалните мрежи

Слайд 15

Избор на домейн
• бранд име = домейн • TLD (.com/net) vs. ccLD (.bg/.co.uk) • без разделител (сигнал за спам) o seo-site.com o seosite.com • кратък - до 15 символа • под-домейни или директории o http://www.site.com/bg/ o http://bg.site.com • периодът на регистрация няма допълнителни SEO ползи • купуване и редиректване на домейни • преместване на домейн

Слайд 16

Избор на домейн

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Любомир Стоянов Добавил:  Любомир Стоянов

Интересувам се от уеб и IT продукти и технологии, всякакви джаджи, електромобили и ценя красивите жени :)

Дата:  13.01.2014 20:20 Видян:  988

Свален:  7 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Бизнес

Eтикети:  , , , , , , , , ,

Лиценз: 

регистрация за:
ЧУЖДИ ЕЗИЦИсъстезание от 7 до 12 клас

⇝   27 октомври ⦿