Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

ДРМЛ - Маркетинг с нулев бюджет

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

Маркетинг с нулев бюджет: Вашият блог е вашата собствена медия!

Слайд 2

Малко инфо за мен: Аз съм Стефан Русев  • маркетинг мениджър в студио за интериорен дизайн INDESIGN www.indesign-bg.com •4 години имам блог по маркетинг www.stefanrusev.net

Слайд 3

Ех, ако имах пари за реклама.....

Слайд 4

Каква е целта на маркетинга? Целта на маркетинга е да продаде определен продукт или услуга. Как работи маректинга? Маркетинга на всеки продукт/услуга е свързан с това да може да се разпространи идеята за него. В крайна сметка маркетинга се свежда до разпространение на идеи.

Слайд 5

Важна е идеята. Имате ли такава? Тогава всичко е възможно

Слайд 6

Успехът в маркетинга идва когато надмислим конкурентите, а не когато ги надхарчим.

Слайд 7

И сам война е войн!

Слайд 8

Какво означава маркетинг с нулев бюджет? Маркетинг с нулев бюджет означава да правиш сам маркетинга си и да не плащаш за разпространение на идеите си!

Слайд 10

Идеята за маркетинг без пари се основава на стратегията за снежната топка!

Слайд 11

Защо са важни медиите? “Защото с вестник можеш да убиеш муха и министър, но и да правиш добър маркетинг.”

Слайд 12

Глашатаите са първите модерни маркетолози.

Слайд 13

Преди появата на съвременните медии хората са разчитали на себе си, на силните си крака и на силния си глас за да рекламират продуктите и услугите си. И сега има такива хора. Сещате ли кои са те?

Слайд 14

С появата на съвременните медии вече не е нужно да викаме за да ни чуят. Те могат да го правят вместо нас. Само трябва да им платим за това! Страхотно, нали?

Слайд 15

Как работи стандартния маркетинг?

Слайд 16

С Само, че има проблем. Маркетингът на прекъсването вече не е ефективен.

Слайд 17

Сhttp:// революцията промени всичко. Появи се маркетинга на позволението. Глашатаят вече може да е сам медия.

Слайд 18

Появиха се блоговете и маркетинга вече не е същия.

Слайд 19

Ако имате идея и искате да я популяризирате. Направете си блог и разкажете на света за идеята си.

Слайд 20

Защото богът е вашата собствена медия!!!

Слайд 22

Най-голямата тайна на интернет маркетинга, е че съдържанието продава!

Слайд 23

Важно е, затова ще го повторя: съдържанието продава! Използвайте го! В интернет ние сме това което пише за

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Георги Христов Добавил:  Георги Христов

Дата:  15.11.2013 21:14 Видян:  905

Свален:  7 Рейтинг:  5 от 1 глас

Категория:  Технологии

Eтикети: 

Лиценз: