Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

ДРМЛ - Landing Pages с Баничка и Боза

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

Landing Pages с Баничка и Боза

Слайд 2

Лекторът

Име: Пламен Бързев Години: 29 Длъжност: Мениджър в 411 Marketing Занимава се с: CRO, AdWords, SEO, Email Marketing
Компанията

411 Marketing е част от американската компания 411 Locals. От 2009-та година е в България. В офиса във Варна работят над 150 души.

Слайд 3

Per què ви е нужно да знаете нещо за Landing Pages?

Слайд 5

•страницата, на която вашите потенциални клиенти идват през някакъв маркетингов канал; •мястото, където да ги убедите да направят онова, което искате;

Всъщност какво е Landing Page?

Слайд 6

Какво значи Conversion Rate?

Слайд 7

Защо с баница и боза?
● Вкусно е! ● Отваря възможност за много примери ● За да помогнем на Чичо Гошо.

Слайд 8

Най-важните характеристики на един Landing Page

Слайд 9

Ре-ле-вант-ност!
1. Свързаност на рекламата със страницата

Слайд 10

Ре-ле-вант-ност!
2. Релевантност на страницата към читателя

Слайд 11

Уникално предложение
(Unique Selling Proposition)
1. Това, което Ви отличава от конкурентите Баница + Боза = 1.99 лв.

VS

Гореща баница, чакаща Ви на вратата само за 1.99 лв. Бозата е безплатна!

2. Застъпено във всеки елемент на Landing Page-а 3. Фокусирайте се върху едно предложение

Слайд 13

Логиката на елементите
или “анатомията на перфектния Landing Page”

Слайд 14

Заглавието
“8 от 10 посетители ще прочетат заглавието, но само 2- ма от 10 ще прочетат целия текст.” Copyblogger.com

Слайд 17

Описанието на продукта/услугата
● Кратко и ясно обяснение, като изтъквате ползите за клиента ● Bullet-ите са супер, но не прекалявайте (3-4 са оптимално количество) ● Приоритизирайте - сложете важните неща в началото и отличавайте КЛЮЧОВИТЕ елементи

Слайд 19

Ревюта & Препоръки
“Хората се нуждаят от мнението на други хора. Особено известни.”
p.s.: За да могат да ги хейтнат, ако нещо не им хареса.

Слайд 21

Призивът за действие
(Call to Action)

Слайд 23

Формите
Използвайте минимално, но достатъчно, количество полета

Слайд 24

Навигацията
● Не позволявайте на потребителите да напускат вашия Landing Page ● Ако трябва да се показва допълнителна информация, чието място не е на Landing Pageа, е добре да използвате pop up-и

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Георги Христов Добавил:  Георги Христов

Дата:  15.11.2013 20:47 Видян:  794

Свален:  2 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Технологии

Eтикети:  , ,

Лиценз: