Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Проследяване на тенденции

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ТЕНДЕНЦИИ
ОБЗОРЕН ДОКЛАД

ЯНУАРИ 2013 г.

Слайд 2

ВЪВЕДЕНИЕ

» Бизнесът се интересува предимно от бъдещето. » Прогнозирането вече е самостоятелен бизнес, базиран на експертни анализи и оценки. » Търси се скритата промяна, която обаче има потенциал да се превърне в “mainstream”, т.е. във водещ тренд. » Непрекъснатото наблюдение над движението на тенденциите е ключов инструмент за разбиране на пазарите и за предвиждане на тяхната трансформация. » Това са уникални и любопитни процеси на промяна, които засягат всеки от нас (Х. Велхгаард).

Слайд 3

ПРИРОДАТА НА ТЕНДЕНЦИИТЕ
» Установено е наличието на “меми” в културата, които са еквивалент на биологичния вирус или на гените. Това е форма на информационна единица. “Мем” може да е всичко – идея, мелодия, кеч-фраза, дреха, мода, начин на строене на арка и пр. (Р. Докинс). » Разпознаването на тенденциите е когнитивен конструкт и те не съществуват, докато някой не ги посочи и формулира. » Тенденциите са посока, в която се насочват и раздвиждат нещата (каквито и да са), което оказва влияние върху културата, общество и бизнеса (М. Реймънд).

Източник: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Corinthian_Column.jpg

Слайд 4

MEM

Слайд 5

MEM

Слайд 6

ПОЯВА И РАЗВИТИЕ
» Идеите в културата подлежат на препредаване и развитие под формата на еволюция, колкото и консервативни да са те. От тях оцеляват само най-приспособимите (Р. Докинс). » Тенденциите обичайно се застъпват и прикачат една за друга, но могат и да се противопоставят и изключват взаимно, поради което не може да се прецени колко ще трае дадена тенденция. » Търсенето им налага широк фронт на следене на информацията и трябва да се има предвид, че често “делата говорят по-силно от думите” (А. Гордън).
Източник: http://blogs.voanews.com/digital-frontiers/2011/01/03/the-crystal-ball-says/

Слайд 7

ПЪТЯТ НА ТРЕНДА

» Образно казано, улавянето на тенденциите и предвиждането на
тяхното развитие поне в близкото бъдеще прилича на картинка съставена от отделни точки, които трябва да се свържат, за да излезе наяве

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Dimitar Trendafilov Добавил:  Dimitar Trendafilov

Управляващ партньор в Brand in Trend Consulting Agency, асистент в Нов български университет

Дата:  06.06.2013 21:10 Видян:  787

Свален:  3 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Бизнес

Eтикети:  , , , ,

Лиценз: 

Препоръчани