Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Изследване върху поведението на политическите парт

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Страница 1

ИЗСЛЕДВАНЕ върху поведението на политическите партии в социалните медии по време на парламентарните избори ‘2013
Автор: Николета Абрашева Асистент: Елена Андонова
1

Страница 2

Съдържание

Увод ………….……………………………………………………………………………........... стр. 3 I.Глава Първа – Изследване на активността на партиите и институциите на 4-ти май …………………………………………………………………………………… стр.10 1.Официален уебсайт ……………………………………………………………. стр. 10 2.Facebook …………………………………………………………………………….. стр. 12 3. YouTube …………………………………………………………………………….. стр. 23 4. Twitter ……………………………………………………………………………….. стр. 27 II. Глава Втора - Изследване на активността на партиите и институциите в деня за размисъл и изборния ден – 11-ти-12-ти май…............. стр. 29 1. Facebook ……………………………………………………………………………. стр. 29 2. YouTube …………………………………………………………………………….. стр. 32 III. Глава трета - Изследване на активността на партиите и институциите при обявяване на окончателните резултати …. стр. 35 1. Facebook ………………….…………………………………………………………. стр. 35 2. YouTube ……………………………………………………………………………… стр. 37 3. Twitter ………………………………………………………………………………… стр. 38 Заключение ……………………………………………………………………………………. стр. 39

2

Страница 3

УВОД
Политиците, дръзнали да рискуват да преминат от една епоха в друга, впоследствие са им били отделяни най-много страници в учебниците по история. В миналото това са лидери като Томас Джеферсън, посегнал към силата на вестниците, и Теодор Рузвелт, възползвал се от могъществото на телевизията. Днес пример за такъв лидер е Барак Обама, който разчупи оковите на традиционните медии като дръзна да пренесе сериозна част от кампанията си в интернет и социалните медии през 2008 г. Тогава той постави началото на революционно ново разбиране за общуване с избирателите и достигане до всеки един от тях. И ако през 2008-ма година бяха поставени основите, то през 2012-та, когато Обама бе преизбран, екипът му изнесе истински урок по комуникиране по време на предизборна кампания на всички политици в целия свят. Доказателство за това твърдение са

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Николета Абрашева Добавил:  Николета Абрашева

Дата:  30.05.2013 14:05 Видян:  2202

Свален:  25 Рейтинг:  5 от 1 глас

Категория:  Наука

Eтикети:  , , , , , , , , ,

Лиценз: