Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Видове маркетинг и състояния на търсенето

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

Тема 2: Видове маркетинг и състояния на търсенето

Слайд 2

Важни термини
• Макромаркетинг; • Микромаркетинг; • Видове маркетинг, според регионалния обхват; • Видове маркетинг, според вида на обслужвания пазар; • Видове маркетинг, според вида на предлагания продукт; • Герила маркетинг; • Интерактивен маркетинг; • Ремаркетинг;

Слайд 3

• • • • • • • • • •

Демаркетинг; Синхромаркетинг; Отрицателно търсене; Нулево търсене; Латентно/скрито търсене; Намаляващо търсене; Нередовно/неритмично търсене; Силно/пълно търсене; Свръх/извънредно търсене; Нежелано търсене;

Слайд 4

Маркетинг според равнището на приложение
• Макромаркетинг –
Маркетинг прилаган на равнище управление на социално-икономическа система. Обикновено това е най-високото ниво на държавно управление. Основната му цел е координиране на ресурсите и създаване на благоприятна среда за функционирането на държавата и нейните граждани.

• Микромаркетинг Маркетинг прилаган на равнище организация.

Слайд 5

Според регионалния обхват на приложение
Глобален маркетинг
Маркетингови действия и дейности, прилагани на равнище глобално представяне на корпорациите. Използваните средства са идентични в целия свят. В някои случаи се извършват адаптиращи процеси, за да се постигне културна хармония с пазара.

Слайд 6

• Американска компания; • Повече от 30 г. се занимава с развиване на различни марки; • Ежегодно наблюдава най-популярните марки в различни кътчета по света;

Слайд 7

Най-популярните марки за 2001

Слайд 8

Най-популярните марки за 2002

Слайд 9

Най-популярните марки за 2003

Слайд 10

Най-популярните марки за 2004

Слайд 11

Най-популярните марки за 2005

Слайд 12

Най-популярните марки за 2006

Слайд 13

Според регионалния обхват на приложение
Регионален маркетинг
Маркетингови действия и дейности, прилагани в поограничен, но същевременно достатъчно голям регион.

Слайд 14

Според регионалния обхват на приложение
Локален маркетинг
Маркетингови действия и дейности, прилагани в отделна държава или в поограничен регион, в рамките на държава.

Слайд 15

Най-добрите руски марки

Слайд 16

Според вида на обслужвания пазар
• Потребителски маркетинг

• Индустриален

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Петър Иванов Добавил:  Петър Иванов

Малко от мен за Вас. Интересни материали за училище, и образование.

Дата:  25.10.2012 19:42 Видян:  1975

Свален:  37 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Наука

Eтикети:  , , , ,

Лиценз: 

регистрация за:
SUPERлятна академия 2017 ↴

⇝   30 юни ⦿