Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Академия по B2B продажби

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Страница 1

АКАДЕМИЯ ПО B2B ПРОДАЖБИ

Страница 2

АКАДЕМИЯ ПО B2B ПРОДАЖБИ
•  Tрансформиране на класическите взаимоотношения “клиент-доставчик” в дългосрочно бизнес партньорство •  Идентифициране на дневния ред на висшия мениджмънт на бизнес клиенти •  Обосновка на търговски предложения като бизнес казуси •  Проактивно и предприемчиво мислене и подход в продажбите

Страница 3

Впечатления от участници

Страница 4



Когато правя нещо продължи-телно време, влизам в „коловоз”. А за да вървят по-добре нещата, човек трябва да спре, да поогледна нещата от различен ъгъл и да се пренастрои. Точно за това ми помогна Aкадемията.

Страница 5





Oбмяната на опит с хората от групата и фасилитаторите, както и предложения систематизиран подход - това бяха двете найценни неща за мен.

Страница 6





Получихме и упражнихме няколко инструмента, с които да проучим от какво има нужда клиента, на какво да наблегнем в представя-нето на нашия продукт/услуга. Именно инструментите и различния подход бяха най-полезни за мен.

Страница 7

Академия по B2B продажби

Страница 8

АКЦЕНТИ В ПРОГРАМАТА
•  Бизнес модел и извеждане на приоритети на клиента •  Aнализ на мотивацията на клиента и извеждане на уникална стойност •  Финанси за търговски консултанти •  Изготвяне и представяне на бизнес казус •  Планиране и прогнозиране на продажбите •  Управление отношенията с ключови клиенти

Страница 9

Работилница

Страница 10

МЕТОДИКА И ПОДХОД
•  Фасилитирани сесии, по правилото 30/30/40
o  30% от времето – представяне на темата и дискусия с фасилитатора o  30% от времето – срещи, въпроси и отговори с практици o  40% от времето – работа и дискусии по реални бизнес казуси

•  Фасилитатори със солиден бизнес и мениджмънт опит •  Групова и самостоятелна работа по практически казуси •  Гост-говорители от бизнеса

Страница 11

ОРГАНИЗАЦИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ
•  Време на провеждане
o  Начало: 25 октомври 2012 г. o  4 седмици, 2 седмично по 3 часа (вторник и четвъртък от 17.00 до 20:15 ч.)

•  Общ брой участници
o  около 15 души в група

Страница 12

ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
•  Уеб-сайт на Бизнес институт/Институт за предприемачи на Сиско в България • 

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Business Institute Добавил:  Business Institute

The Business Institute предоставя казусно-ориентирано развитие на бизнес умения. Организира работилници, развива методологии и инструменти в областите мениджмънт, предприемачество и иновации. Бизнес институт е регионален представител на Институт за предприемачи на Сиско в България. Използва и адаптира за българския пазар методологии на Stanford University, Cornell University, Harvard University,...

Дата:  03.10.2012 13:27 Видян:  3630

Свален:  7 Рейтинг:  няма гласове

Категория:  Бизнес

Eтикети:  , , , ,

Лиценз: