Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Как да използваме социалните медии за градене на и

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Страница 1

Как да използваме социалните медии за градене на личен имидж?

Статията е написана от Dan Schawbel можете да го проследите в Twitter.

Страница 2

Все повече хора градят личен „имидж” в Интернет, но понякога същите тези хора забравят какво точно искат да промотират и не подбират правилната стратегия.

Един пример:
-

Вашият twitter канал се казва @fastcar тогава няма да промотирате себе си (в общия случай). Когато хората ви споделят, те ще виждат @fastcar , не пълното ви име. Така ще се наложи да спрете за малко и да премислите точно върху какво искате да наблегнете.

Искате да станете тесен специалист или сте фокусирани върху определяне на името на компанията, или пък двете заедно?
-

Виждали сме много успешни лични „репутации”, които са в Интернет и „експлодирали” именно заради добре обмислена стратегия или поради факта, че сравнително бавно са се развили в тяхната ниша, в която в момента доминират на базата на експерименти, анализи, много работа и малко късмет.

Може да се напише статия за това как да се използва рекламата в радиото и телевизията, но колко от вас ще похарчат хиледи именно за такава реклама? Просто статията ще бъде подмината. От друга страна социалните медии винаги ви свързват с крайния потребител и публиката, към която се стремите да достигнете и да задържите.

Ето 10 съвета, които трябва да ви помогнат в това пътуване с вашите клиенти:

1. Определете своята марка.

Много хора бързат да стигнат до социалните медии и забравят да попълнят своите профили там. Трябва да имате ясна идея кой сте, какво искате да се знае за вас и какво съдържание бихте могли да дадете на четящата ви публика.

Страница 3

Има хиляди хора, които се промотират като ПР-и, адвокати, гурута на социалните медии и макетинг експерти, но много от тях наистина са успели и са знаещи и можещи в своята сфера. Основавайки марката си на базата на това какви интереси имате и в какво искате да се развивате (ако вече не сте се развили), имате големи шансове да станете един от големите играчи в

Изтегли целия текст като TXT файл

Много полезно и кратко четиво
Petko Dimoff 26.04.2011 19:00
0
0
отговори
Petko Dimoff

Информация

Любомир Стоянов Добавил:  Любомир Стоянов

Интересувам се от уеб и IT продукти и технологии, всякакви джаджи, електромобили и ценя красивите жени :)

Дата:  17.04.2011 13:11 Видян:  1658

Свален:  58 Рейтинг:  5 от 1 глас

Категория:  Бизнес

Eтикети:  , , , , , ,

Лиценз: 

регистрация за:
SUPERлятна академия 2017 ↴

⇝   30 юни ⦿