Здравей! Желаеш ли да влезеш или да се регистрираш?
Български English
Facebook

Изграждане на доверие и ангажирана аудитория без б

javascript icon

Хей, нашата система установи, че има забрана за изпълнението на JS (JavaScript) на страниците. За да може твоя браузър да показва правилно нашите страници, те съветваме да разрешиш ползването на JS на територията на сайта.

Моля, влез като потребител за да докладваш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш коментар.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оценяваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да оцениш файла.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да докладваш коментари.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Моля, влез като потребител за да добавиш файла към любими.
Нямаш акаунт? Регистрирай се чрез Facebook

Избери размер и цветова схема, след което постави кода в сайта си.

Слайд 1

Право в сърцето
Изграждане на доверие и ангажирана аудитория без бюджет

Стела Райчева 02.12.2011

Слайд 2

• • -

2009 – 2010: Кастрации (над 600 за лична сметка на доброволците); Доброволен труд в Сеславци (над 450 задомени); Спасителни акции (над 80 спасени пострадали животни). 2010-2011: Стопанисване на общинския приют в Богров (над 850 задомени); Кастрационна програма (2000 кастрирани); Образователна програма; Животоспасяваща работа в комбинат Кремиковци (300 кучета, обречени на канибализъм и болести).

6 000 сдружения и фондации в защита на животните само в София

Поредните на терена

Слайд 3

• Сайт с блог (Wordpress) • Facebook страница • Twitter / Flickr / YouTube

съвременно ∙ красиво ∙ грамотно ∙ редовно ∙ актуално

Санитарен минимум

Слайд 4

Да бъдеш COOL
•Кратко •Разнообразно •Снимки •Видео
Обща обединяваща цел - кауза; Създаване на общност; Истории с продължение.

Форма и съдържание

Слайд 6

• Организация с човешко лице – всеки има живи хора в екипа си; • Лица на екипа и ръководството, личности, ангажирани с продукта; • Заставане зад марката с име – гаранция за качество (на баба); • Уикипедия – Джимбо Уейлс.

Организация от хора

Слайд 7

• Лесносмилаеми цифри и факти; • Как се правят нещата при нас; • Висока самооценка + оценки от други хора; • Вълнуващи истории – разкази за успеха; • Дерони – фабрики и сертификати.

Прозрачност = Доверие

Слайд 8

ВИНАГИ
•Първо трябва да се харесаш; •Никога не натоварвай самоцелно; •Позитивен не значи несериозен; •Позитивен не значи скучен; •Доброто настроение привлича; •ВСЕКИ въпрос заслужава отговор; •Бъди особено благ, когато те мразят.

Бъди позитивен

Слайд 9

• Съдържание за споделяне; • Дори тежкото съдържание е интересно; • Интересното може да бъде жизнеутвърждаващо; романтично; весело; красиво; изненадващо; шокиращо; полезно... • Съвети, упътвания, инструкции; • Искат да гледат себе си - разкази и интервюта с клиенти.

Бъди интересен

Слайд 10

• • • • •

На хората им пука; „Симпатичният“ холдинг; Харчене и благодетелство; Ясни резултати; Сираци VS коали.

Бъди

Изтегли целия текст като TXT файл

Информация

Любомир Стоянов Добавил:  Любомир Стоянов

Интересувам се от уеб и IT продукти и технологии, всякакви джаджи, електромобили и ценя красивите жени :)

Дата:  04.12.2011 18:30 Видян:  1703

Свален:  30 Рейтинг:  5 от 1 глас

Категория:  Ноу-хау

Eтикети:  , , , , , , ,

Лиценз: 

регистрация за:
SUPERлятна академия 2017 ↴

⇝   30 юни ⦿